Metodinė taryba

Metodinė taryba

Metodinė taryba — mokykloje veikianti mokytojų grupė, organizuojanti ir koordinuojanti metodinių grupių veiklą.
Metodinės veiklos tikslas – siekti nuolatinio mokytojų profesinės kompetencijos augimo, kūrybiškai pritaikant jų žinias ugdymo proceso organizavimui, švietimo proceso veiksmingumo užtikrinimui.
Metodinės veiklos uždaviniai:
– užtikrinti metodinį ir dalykinį mokytojų bendradarbiavimą;
– skleisti pedagogines ir metodines naujoves, skatinti dalintis gerąja pedagogine patirtimi.
Metodinė veikla organizuojama mokykloje:
1.  Mokykloje veikia metodinės grupės ir mokyklos metodinė taryba.
2. Mokyklos metodinei tarybai vadovauja Metodinės tarybos posėdyje atviru balsavimu 2 m. laikotarpiui išrinktas metodinės tarybos pirmininkas.
3. Mokyklos metodinės tarybos veiklą koordinuoja direktorius, vadovaudamasis mokyklos nuostatais, metodinės veiklos nuostatais.
4. Metodinės grupės sudaromos pagal ugdymo sritį ar dalyką.
5. Metodinių grupių veiklai vadovauja grupėse išrinkti pirmininkai. kurie renkami  dviejų metų laikotarpiui.
6. Metodinių grupių veiklą koordinuoja metodinės tarybos pirmininkas, vadovaudamasis metodinės veiklos nuostatais.

Metodinės tarybos sudėtis:

Pirmininkė – G. Varanavičienė, pradinių klasių mokytoja metodininkė

Nariai:
M. Serapinienė – klasės vadovų grupės pirmininkė, lietuvių kalbos mokytoja
R. Jokubaitienė – pradinių klasių mokytojų metodinės grupės pirmininkė, pradinių klasių mokytoja
A. Perkumaitė – kalbų mokytojų metodinės grupės pirmininkė, anglų kalbos mokytoja
J. Rackevičienė – tiksliųjų ir gamtos mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkė, istorijos mokytoja
R. Leščinskaitė – lavinamųjų mokslų metodinės grupės pirmininkė, fizinio ugdymo mokytoja
L. Lukošienė – ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Skip to content